Björn Söder och Paula Bieler besöker Nynäshamn. | Sverigedemokraterna Haninge

Björn Söder och Paula Bieler besöker Nynäshamn.

Björn Söder och Paula Bieler besöker Nynäshamn torsdagen den 11 september mellan 16:30-17:30.

Montage2

Tack vare det stora intresset i  Nynäshamns kommun

för Sverigedemokraternas politik,vilket framgick vid EU valet,föräras staden med ytterligare ett besök för att ge medborgarna tillfälle att se och höra våra representanter i verkligheten och kunna ställa egna frågor.

Vid besöket kommer även några av våra kandidater till kommunfullmäktige i Nynäshamn och Haninge att närvara.

Björn och Paula talar på Stadshusplatsen i Nynäshamn mellan 16:30 och 17:30 den 11 september.

För er som bor i Haningområdet besöker Björn och Paula Poseidons torg,samma dag 11 september, mellan 14:30-15:30.

Björn Söder är Sverigedemokraternas partisekreterare och Paula Bieler är partiets jämställdhetspolitiska talesperson , chefredaktör och ledarskribent för SD-kuriren, vilken kan läsas on-line i länken nedanför.

Sverigedemokraterna satsar stort inför valet och besöker en stor mängd orter vilken kan läsas i länken.

Och som en skänk från ovan inför Sverigedemokraternas valkampanj  kommer det uttalande av statsministern i hans sommartal att Sverige står inför stora kostnader som kommer att påverka landets ekonomi mycket negativt på grund av en alltför oansvarig invandringspolitik,vilket Sverigedemokraterna påtalat under lång tid.

Statsministern och finansministern ger alltså Sverigedemokraterna rätt !