Supervalåret 2014 | Sverigedemokraterna Haninge

Supervalåret 2014

har börjat med en valrörelse som kommer att slå alla rekord i intensitet eftersom det handlar både om val till EU parlamentet den 25 maj och riksdag,kommun och landstingsval den 14 september.

Till detta kommer en alliansregering som klart och tydligt visat sin oförmåga att dels regera landet ,på ett för medborgarna gynnsamt sätt, och en oförmåga att behålla sina egna väljare eftersom tillströmningen till Sverigedemokraterna från andra partier är stort, där före detta Moderata väljare utmärker sig.

Flaggor

I kommunvalet 2010 fick Sverigedemokraterna 4 mandat i Haninge kommunfullmäktige och två i Nynäshamns kommunfullmäktige och om Sverigedemokraterna lokalt följer rikstrenden kommer mandaten att fördubblas i båda kommunfullmäktige församlingarna.

Inget tyder just nu på att detta inte kommer att besannas med tanke på det ökande medlemsantalet för SD Haninge/Nynäshamn.

SD Haninge/Nynäshamn har ökat sitt medlemstal det senaste året med 37 %  och inget annat parti  kan redovisa tillnärmelsevis samma ökning av medlemsantalet på så kort tid.

Sverigedemokraterna i Haninge /Nynäshamns  har just nu fler kandidater än vad vi räknar med att få i antal mandat i både Haninge och Nynäshamns  kommunfullmäktige.

Sverigedemokraterna Haninge/ Nynäshamn är alltså en Sverigevänlig kraft att räkna med.

Inför den stundande valrörelsen behöver vi valarbetar som sköter arbetet både framför och bakom kulisserna och vill du göra en Sverigevänlig insats är det bästa sättet att bli medlem i partiet vilket kostar endast 200 kronor per år.

Välkommen i den Sverigedemokratiska värmen

och välkommen  med din ansökan !

Medlemsansökan hittar du här.

Åkesson

Blomma